Művészet és közélet

Művészet és közélet

Bizalom!

2014. augusztus 19. - Gál T. Csaba

Mint tudjuk, a párkapcsolatok legfőbb alapköve a bizalom. Ám ez az alapkő sokszor megremeg, meginog, és ilyenkor sok szerelmes érez valamit...Leírtam, hogy én mit érzek! :)

 

Bizalom

 

Tiltottam őt mindenkitől...

Szerelmem szánalmas gúzst

Font köré és fekete rózsatőből

Kötött fejére koszorút.

 

Fájdalmas a felismerés,

Hogy nem csak én vagyok

Az, akit Neki az ég,

Egy isteni erő adott.

 

Mert feddhettek engem:

,,Ha elfordulsz akkor is

Elveszítheted; ha menne,

Menni fog, ha magadhoz láncolod is."

 

S én, az ifjú vőlegény,

Bár sosem léptem félre,

Feleltem hangommal lengén

Rabló szirének énekére.

 

Bizalom...a legfőbb erény,

Mely egy kapcsolatot

Végtelenül kemény

Erővel összeláncol.

 

Bizalmamért cserébe

Mást nem kérek,

Csak legyünk örökre

Két szerelmes, és egy lélek.

A bejegyzés trackback címe:

https://muveszeteskozelet.blog.hu/api/trackback/id/tr236618495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása