Művészet és közélet

Művészet és közélet

Firka az élet falára (legújabb)

2015. február 11. - Gál T. Csaba

Sziasztok!

Közel fél éve volt, hogy legutóbb jelentkeztem, bár gondolom mindenki megvolt nélkülem is.

Most viszont itt vagyok! :)

Néhány - számomra nagyon fontos - ember unszolására ismételten elkezdtem verseket írni. Valamint úgy összességében írni.

Még egyszer nagyon köszönöm nektek, elsősorban a kedvesemnek! :)

Ez a vers, amit most van szerencsém megosztani veletek, a legújabb! :) Fogadjátok szeretettel! :)

 

Firka az élet falára

Felnézek a falra, mely előttem húzódik,
Felnézek rá, ahogyan az égig nyújtózik
És századok véres, mocskos, tarka pora
Nyugszik rajta, mint szélcsendben a vitorla.

Felnézek a falra, mely előttem húzódik,
Felnézek, és érzem gyomrom összehúzódik.
Vörös számok, zöld betűk, kék képek
Rajzolnak ki egy titkos térképet.

Felnézek a falra, mely előttem húzódik,
Feltekintek, én is odaírok valamit.
Az én szövegem nem más, csak egy kicsike firka,
Hogy szívem csak a tiéd, és nem lesz másé soha!

 

graffiti.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://muveszeteskozelet.blog.hu/api/trackback/id/tr547160211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása